close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-生活
>即時新聞-生活
「便當姐」羅生門 董友「高小姐」:明明是真的
May 21st 2013, 12:06

針對「便當姐」事件的主角「董小姐」今天向社會大眾道歉,說該事件並不是之前所說的「親身經歷」,而是「聽說的」,昨天與作家「九把刀」在臉書聊很久的、「董小姐」的朋友「高小姐」,今天在臉書留言罵「幹」。
 
「高小姐」說,「明明是真的妳為什麼道歉,妳為什麼逃避,妳讓我這樣挺妳去給妳勇氣去面對事實,我根本就跟白痴一樣。圓X路便當店老闆,你它馬的有種自己出來,憑什麼求曉秋不要講,你良心過的去嗎?幹我接到電話說曉秋道歉,我真的不相信,妳到底怕什麼?!妳這樣逃避就真的比較好嗎?!我真的氣死了!!對不起昨天幫我分享的人,對不起九把刀先生跟我談很久。我它媽對不起自己,幹」。

「高小姐」臉書節錄。翻攝網路

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qmsl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()