close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
【金馬獎】章子怡喜封后 哽咽「我做到了!」
Nov 23rd 2013, 15:20

【葉婉如╱台北報導】章子怡不負眾望,以《一代宗師》奪下本屆金馬影后大獎,他上台前跟梁朝偉擁抱,擁吻劉嘉玲,上台後也抱了張曼玉,開心地說:「好像我金馬獎提名過幾次,今天終於抓到他了,謝謝李安導演帶領的評審團,在金馬獎五十歲生日時,讓我成為他的女主角。拍《一代宗師》是漫長辛苦的過程,感謝所有台前幕後的人,因為你們足夠好,才讓我好。謝謝梁朝偉先生,你在我心目中永遠是最佳男主角,感謝王家衛導演,在我心裡最苦時讓我遇到宮二,告訴我要有足夠的勇氣去相信自己,我做到了。」說完哽咽眼眶泛紅,接著說:「今天我媽也來到現場,昨天我爸打來說他生病了,我希望他早日康復,謝謝大家。」

看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團https://www.facebook.com/AppleEnews

更多速報

更多文章,都在【蘋論陣線】

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qmsl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()