Blogtrottr
2013 - Yahoo奇摩 搜尋結果
2013 - Yahoo奇摩 搜尋結果 
2013 Ski and Snowboard gear is on sale now.

Get ready for Spring with new arrivals and wake gear. Shop today.
From our sponsors
NBA/火箭首戰山貓 魔獸:我是來贏球的
Oct 30th 2013, 11:57

2013-14年球季已於30日開幕,不過31日才是重頭戲,從台北時間上午7點開始接連舉行14場比賽,當中最受台灣球迷矚目的,當然就是休士頓火箭與夏洛特山貓之戰。

火箭本季找來「魔獸」Dwight Howard,組成新「四星」陣容,熱身賽以6連勝收尾,例行賽首戰對手又是實力不強的山貓,團隊能有更多時間磨合。

「我非常興奮,我來這裡就是想要贏球。」Howard賽前說。

火箭主將「大鬍子」James Harden上季從奧克拉荷馬雷霆跳槽,很能體會Howard現在的心情。

「我和Dwight有一樣的感覺,我相信他來到一個最適合他邁向成功的地方。」Harden說。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qmsl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()