close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
「西城男孩」尚恩破產 單飛出輯搶台幣
Nov 1st 2013, 11:19

【林慧娟/綜合報導】愛爾蘭團體「西城男孩」(Westlife)去年解散,前主唱尚恩(Shane Filan)驚傳投資失利,欠債1800萬英鎊(約8.5億元台幣)。他今年加盟環球音樂集團,東山再起推出首張個人專輯《你我之間》(You And Me),13日將來台舉辦簽唱會,表示:「請幫我安排滿檔的工作吧,當然我也想很想念台灣的美食,哈哈。」
 
「西城男孩」曾創下5000萬張專輯銷售、14首英國金榜冠軍曲的傲人成績,尚恩表示:「過去的成功對我來說是種祝福,而不是壓力。」他走出破產陰霾,創作多首新歌,他說:「很幸運,我有美滿的家庭和婚姻,超棒的老婆,這是我想透過專輯來表達的,不要自尋煩惱,試著度過難關並保持樂觀,所以我想要藉由歌曲傳達正面能量。」《你我之間》8日發行,尚恩13日晚間7點將在台北誠品站前店廣場舉辦簽唱會,歌迷只要憑他的個人專輯即可參加。
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團https://www.facebook.com/AppleEnews

愛爾蘭歌手尚恩離開「西城男孩」單飛,13日將來台舉辦簽唱會。環球音樂提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qmsl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()