close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Manage your social media

Best social media tool for image publishing to Facebook and Twitter. Look amazing and delight your followers. Get 40% off when you sign up today.
From our sponsors
文汶沒駕照開手排 《廉政》驚險暴衝
Oct 17th 2013, 11:05

【葉婉如╱台北報導】女星文汶在《風水世家》演小三張佩琪功成身退,受邀到《廉政英雄》挑大樑,飾演網路驚悚小說家,還搏命演出,不惜落水製造驚險效果,立了小功,收視率小幅度上揚,上周達1.71(收視總人口122萬9千人),下一單元又邀她入戲,不料又是玩命演出,硬著頭皮開手排車上戲,一下子爆衝找不到剎車,嚇壞一票人,她苦笑說:「我要去收驚了。」
 
文汶在《廉政》中藥開著裝炸藥的車營救中槍的余秉諺,他說:「那台車是手牌,我完全不會開,導演要我當場立馬學會,我硬著頭皮沒想太多就去開,結果5432開錄時車就被我開到當場爆衝出去,來不及看煞車在哪,一下子衝勁快把大家嚇個半死,我嚇到臉色蒼白驚魂未定。」
 

硬著頭皮開手剎車過程驚險。文汶提供

爆破戲場面驚心動魄。文汶提供

文汶之前落水戲時十分狼狽。文汶提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qmsl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()