close
Blogtrottr
Mr.闕小豪 :: 痞客邦 PIXNET ::
闕小豪,人類行為觀察家。喜好古生物化石、大自然、旅行、電影、閱讀等。 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
橫科素食麵攤【捷運南港展覽館站】(新北市汐止區)
Nov 26th 2013, 06:00

橫科素食麵攤【捷運南港展覽館站】(新北市.汐止區)

橫科有家生意非常好的素食麵攤,但是你在google地圖上找不到,報章雜誌上也看不到,

不過你可以在小豪的食記中看到許多這類的店家,話說小豪基本上是哪種本著神農氏嚐百草的精神,

會把所有店家一家一家吃過的那種,吃到好吃的店家就會一直去捧場。

這家店沒有招牌,也沒有店名,就連在地人也不見得知道,因為它不是開在市場的主要街道上,

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qmsl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()