close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-最新
>即時新聞-最新 
Join Delanceyplace

Sign up to receive a free quote from a non fiction book every weekday.
From our sponsors
美秀激凸見客嚇壞人 琇琴花容失色
Nov 26th 2013, 12:56

【葉婉如╱台北報導】歌手出道的琇琴因戲與美秀結緣,相隔8年後再度合作緯來電影台自製電影《我叫侯美麗》,把兩人好交情搬上檯面,她笑說「當我知道是要演美秀好友的角色時,我開心到不行,對我來講哪是演戲,根本就是姊妹淘的生活直接搬上台。」
 
美秀戲中遭人捲款潛逃,找好友哭訴取暖,戲外兩人一聊到親情就會互相抱頭痛哭。琇琴偶爾會到美秀家過夜,有次美秀只穿了一件類似衛生衣的內衣,站在窗邊迎接琇琴來訪,琇琴一見驚呼:「你激凸了啦!有需要這麼大方嗎?」;只見美秀不慌不忙的說:「我家靠山邊,只有旁邊的土地公廟,沒有人會看見啦!」
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團
 

美秀(左)在《我叫侯美麗》中向好友哭訴委屈。緯來電影台

美秀(左)和琇琴戲外也是莫逆之交。緯來電影台提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qmsl 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()